ورژن جدید نرم افزار ایرانی طراحی صفحه ستون

نرم افزار ایرانی طراحی صفحه ستون

   Design Studio 2008-BP v.3.2.16.1

پس از موفقیت گروه نرم افزاری سازه 80 در تهیه نرم افزاری برای تهیه نقشه های اجرایی سازه های بتنی با برنامه نویسی در محیط AutoCad اینک نرم افزار Design Studio به انتظار چندین ساله مهندسان عمرانی کشور برای نرم افزاری جهت ارائه محاسبات و نقشه های اجرایی سازه های فولادی پایان داده و در تحولی جدید طراحی و محاسبات سازه های فلزی به ساده ترین شکل ممکن و در شکل ظاهری بسار مناسب و قابل چاپ ارائه شده است . لازم به ذکر است نسخه نهایی این نرم افزار هنوز در دست تکمیل میباشد اما بخش هایی از این نرم افزار همچون : طراحی بیس پلیت- طراحی تیرچه ها و طراحی اتصال تیر به ستون تکمیل یافته و مابقی در آستانه تکمیل می باشد.

نرم افزار Design Studio در محیط برنامه نویسی VB.net با صفحات گرافیکی پیشرفته و توضیحات کاملا فارسی جهت طراحی و محاسبات سازه های فلزی توسط گروه نرم افزاری خیر آبادی تهیه گردیده که قابلیت انطباق با کنترل های لرزه ای،ترکیبات بار و دستور العمل های موجود در آیین نامه های داخلی و خارجی را دارا میباشد. از دیگر ویژگی این نرم افزار امکان چاپ کلیه محاسبات انجام گرفته و نقشه های اجرایی و نیز امکان Export نقشه ها بصورت فایل با پسوند *.dwg به نرم افزار AutoCad میباشد.این نرم افزار درفاز نخست شامل بخش های مختلفی از قبیل طراحی کف ستون ، طراحی انواع اتصالات مفصلی و خمشی و طراحی تیرچه ها و ...میباشد و امید آن میرود تا در آینده نزدیک بتوان در نهایت مجموعه ای با انواع قابلیت های تحلیل و طراحی همراه با چاپ خروجی و نقشه های اجرایی سازه های فلزی منطبق با آیین نامه ها و مقررات ملی داخلی و در محیط کاملا فارسی تهیه و جهت خدمت رسانی به جامعه عمرانی عرضه گردد.
نرم افزار Design Studio در گام نخست جهت طراحی کف ستون های سازه های فلزی برای انواع ستون های دوبل IPE,IPB ستون های قوطی و تقویت شده با ورق همراه با سخت کننده های اصلی و فرعی برنامه نویسی شده که قادر به طراحی صفحات انتهای بادبندی با قابلیت تغییر در مقادیر نیروی محوری و لنگر در دو جهت با برون محوریت و نیز تغییر در ابعاد کف ستون و سخت کننده ها میباشد و بطور کاملا رایگان در نسخه ای full با امکان تغییر در مقدار بار طراحی و استفاده نامحدود برای مهندسین محاسب و از میان برداشتن اتلاف وقت و حصول دقت کافی و تامین نیاز به یک نرم افزار منطبق با مقررات آیین نامه های داخلی در سطح گرافیکی پیشرفته جهت خدمت به جامعه عمرانی عرضه میگردد.
از طریق لینک زیر میتوانید نسخه کامل نرم افزار طراحی کف ستون به حجم 1.2 مگا بایت را دانلود کنید.
PASSWORD: www.civilwave.blogfa.com

برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز تهیه نسخه اصلی و آپدیت ورژن های مختلف این برنامه در آینده میتوانید به وبسایت و وبلاگ این نرم افزار
www.DesignStudioPro.ir (وبسایت در دست راه اندازی میباشد)
www.designstudio.blogfa.com  و همچنین وبلاگ مهندسی عمران سازه مراجعه نمایید.

 

                                   

جدیدترین ورژن نرم افزارDesign Studio  که کار ارزشمندی از مهندس خیر آبادی هست رو براتون آپلود کردم. امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره.

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد